Zadanie polegało na demontażu i zabezpieczeniu pokrycia dachowego lub innych wyrobów zawierających azbest, transporcie odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia oraz unieszkodliwieniu poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku. Z terenu Gminy Gietrzwałd usunięto 4104, 76 m2 (64, 340 Mg) wyrobów azbestowych z 16 nieruchomości.
CELE REALIZACJI PROJEKTU:
- wyeliminowanie negatywnych skutków zdrowotnych u mieszkańców gminy
- likwidacja oddziaływania azbestu na środowisko
TERMIN REALIZACJI:
2016 r.
ŹRÓDŁO FINANSOWANIA:
-Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
-środki Gminy Gietrzwałd i mieszkańców
WARTOŚĆ INWESTYCJI:
37 532, 16 zł
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA:
31 902, 34 zł